اسلایدر

بنایون : من عاشق چلسی هستم
هواداران چلسی

یوسی بنایون با اینکه پیراهن آرسنال را بر تن دارد اما در کنار تعهد به تیمش به باشگاه خود ابراز علاقه کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، یوسی بنایون هافبک ریز نقش چلسی که به طور قرضی تا پایان فصل در آرسنال خواهد بود و با توجه به نزدیک شدن پایان قراردادش با آرسنال ، در مصاحبه ای از علاقه خود به چلسی صحبت کرد و گفت :" فکر می کنم اکنون درباره آینده صحبت کردن سخت باشد . بهتر است پنج هفته باقی مانده را نیز صبر کنیم و من برای باشگاه ( آرسنال ) بهترین تلاشم را خواهم کرد."

وی ادامه داد :" من کاملا به آرسنال متعهد هستم و آن را خواهید دید. بعد از 30 ژوئن من به چلسی باز خواهم گشت و پس از آن باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد ، البته من نیز نیاز به تصمیم گیری دارم . هر کس باید فکر کند بهترین برای آنها چیست ، اما مهم ترین چیز این است که این پنج هفته به پایان برد و بعد از آن هرچه قرار است اتفاق بیافتد ، بیافتد."

بنایون اضافه کرد :" من دروغ نمی گویم ، من عاشق چلسی هستم چرا که با آنجا رابطه خوبی دارم . من خیلی بازی نکردم اما مصدومیت بزرگی داشتم. من هنوز دوستان زیادی آنجا دارم و هرروز با آنها صحبت می کنم ، مطمئنا می خواهم آنها بهترین باشند اما خیلی سخت است . من به آرسنال صد در صد متعهدم و به چلسی و دیگر تیمها فکر نمی کنم."

یوسی بنایون که توانسته است در بازی آخر آرسنال برابر ولورهمپتون گلزنی کند ، گفت :" من اول دست دارم آرسنال بین سه تیم اول فصل را تمام کند و اگر با من باشد می خواهم چلسی هم جزو چهار تیم باشد ، لیورپول هم همینطو اما این نمی تواند رخ دهد."

وی افزود :" من رابطه خوبی با مالک چلسی ( آبراموویچ ) دارم و زمانی که من تصمیم به همکاری گرفتم او قول داده است که هر تیمی که انتخاب کردم را قبول کند. من در حال مذاکره با سه تیم بودم . و زمانی که شنیدم آرسنال نیز یکی از آنهاست می دانستیم که می توان شانس بزرگی برایم باشد."

وی همچنین در خصوص رابطه اش با ویلاس بواس گفت :" من این را می دانستم که با ویلاس بواس اعتبار زیادی نخواهم داشت . هرچند در پیش فصل احساس خوبید اشتم و بازیهای خیلی خوبی انجام دادم . پس من هم تصمیم گرفتم که قرضی از تیم بروم."

بنایون گفت :" من ب اندازه ای که می خواهم بازی نکرده ام اما بودن در باشگاهی چون آرسنال فوق العاده ست . رختکن تیم خیلی خوب است و بودن در باشگاه همیشه زیباست."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:یوسی بنایون,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری